اطلاعیه پیش انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۵-۹۴

۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۰۳:۰۱ کد : ۱۳۴۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۰۸
اطلاعیه پیش انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۵-۹۴

 

پیش انتخاب واحد

به اطلاع دانشجویان می‌رساند، بنا به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، به منظور بررسی دقیق‌تر و مناسب‌تر انتخاب واحد و همچنین ارتباط بیشتر دانشجویان کارشناسی با اساتید راهنمای خود، من بعد مرحله‌ای به نام پیش انتخاب واحد برگزار می‌گردد. زمان برگزاری پیش انتخاب واحد ترم آینده (نیمسال دوم 95-94) از تاریخ 94/08/23 لغایت 94/09/18 خواهد بود که شیوه انجام آن، به شرح زیر است:

 

  1. فرم پیش انتخاب واحد و چارت رشته تحصیلی شما خود را دانلود نمایید.
  2. یک نسخه کارنامه کلی از پورتال آموزش تهیه کنید.
  3. نمره دروسی را که گذرانده‌اید، با خودکار در چارت رشته تحصیلی خود وارد نموده و برای دروس ترم جاری به جای نمره با مداد علامت "تیک" درج نمایید.
  4. با مراجعه به لیست دروسی که احتمال ارایه آن‌ها در ترم آینده خواهد بود، دروس مورد نظر خود را در فرم پیش انتخاب واحد وارد نمایید.
  5. با در دست داشتن فرم پیش انتخاب واحد تکمیل شده، چارت رشته تحصیلی کامل شده، و پرینت کارنامه کلی، در ساعات تعیین شده مشاوره استاد راهنما، به استاد راهنمای خود مراجعه تا بررسی لازم در خصوص دروس انتخابی شما صورت پذیرد.
  6. پس از تایید فرم پیش انتخاب واحد توسط استاد راهنما، آن را  قبل از پایان مهلت پیش انتخاب واحد تحویل کارشناس گروه آموزشی خود نمایید.
  7. این پیش انتخاب واحد به منزله انتخاب واحد نبوده و لازم است طبق زمان‌بندی اعلام شده در تقویم آموزشی و با توجه به توصیه‌های استاد محترم راهنما به پورتال آموزش مراجعه و انتخاب واحد ترم آینده را انجام دهید.
  8. لازم است دروس انتخابی ترم آینده، مطابق با پیش انتخاب واحد تایید شده توسط استاد محترم راهنما باشد.
  9. پیش انتخاب واحد برای همه دانشجویان الزامی است. لذا در صورت عدم پیش انتخاب واحد، مجاز به انتخاب واحد ترم آینده نخواهید بود.
 
 
دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۴ از شنبه مورخ 94/9/7 به منظور پیش انتخاب واحد به اساتید راهنمای خود مراجعه نمایید.

دانشجویانی که استاد راهنمای آنها آقای دکتر حاجتی  می باشد، به علت عدم حضور ایشان در ترم جاری به منظور پیش انتخاب واحد خود به دفتر دانشکده برق  مراجعه نمایند. دانشجویانی که استاد راهنمای آنها دکتر رضوی  می باشد به آقای دکتر پیشوایی مراجعه نمایند.

 

 
- فرم پیش انتخاب واحد را از اینجا دانلود کنید.
- لیست دروس ارائه شده برای نیمسال آینده را در اینجا مشاهده کنید.
- چارت دروس و برنامه هفتگی اساتید در منوی آموزش وب سایت دانشکده در دسترس می باشد.
 
آخرین ویرایش۲۷ آبان ۱۳۹۴

نظر شما :